مقصود فراستخواه

فضایی میان ذهنی در حوزه عمومی نقد و گفت وگو

مقصود فراستخواه

فضایی میان ذهنی در حوزه عمومی نقد و گفت وگو

فضای مجازی و آینده اجتماعی ایران

فضای مجازی و آینده اجتماعی ایران 

 انجمن جامعه شناسی، دوشنبه هفدهم اردی بهشت 97، ساعت پنج عصر

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر صابری جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 14:47

با سلام استاد محترم چند وقتی بود که متاسفنانه از فضای آکادمیک به دور بودم( البته به زعم خودم چون باید اقرار کنم که بنده با این بضاعت اصلا وارد فضای آکادمیک نشده ام که بخواهم دور شده باشم) و پست اجرایی در آموزش و پرورش داشتم . و مجال کمتری جهت پرداختن به دغدغه های علمی داشتم.
در آموزش و پرورش استان سمنان قصد برگزاری همایش در خصوص فضای مجازی را دارم. پروپوزال و برخی مقدمات صورت گرفته است
اهداف، سوالات تحقیق و فرضیات را به آدرس ایمیل حضرتعالی ارسال میکنم میدانم که ارزش چندانی ندارد و باعث اتلاف وقت حضرتعالی خواهد شد ولی به جهت اینکه افتخار شاگردی شما رد در آزاد تهران شمال داشتم این جسارت را کرده و موارد را ارسال خواهم کرد دوست داشتم بتوانم در همایشتان شرکت کنم ولی سکونت در شهرستان انسان را از این نعمات بی بهره می سازد . التماس دعا

سلام بر دوست دانشی هفته پیش رو ایمیل تان را نگاه می کنم عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد