ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
انسان خودآگاه خود تعیین گر و حریفانش
مدیریت منابع انسانی صنایع سلامت
HR Summit
سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی
انسان: منبع یا سرمایه
8 مهر 1400
مرکز همایش های رایزن
بهتر نیست ؛ شما چون این راقم ابتدا
تکلیف خود را با نقد و مبنای آن آشکار سازید ؛ به عبارتی نقد همان روایت ناپسند قدرت و دیسکورس حاکم است و شما با رعایت کامل آن ، روایت خود را در راستای روایت حاکم قرار داده و روایت حاکم میفرمایید ؛ البته نقد به روایت شما اینگونه نقد به روایت حاکم هم تلقی میشود ... البته احتمالا گنجایش روایت رسمی حاکم را افزایش دادن خود نوعی نقد یا اصلاحگری و یا تحول سازی هم به نظر میآید ؛ اما رعایت رویت ناپذیر این حقیقت که "چاقو دسته خود را نمیبرد" خود نقدیست که با این چند گذاره صورت گرفت و دستهٔ چاقو همان هسته سخت قدرت ، در پرداختهای این متفکر! ساحت علوم انسانی اسلامی سابق است و متاسفانه منتقد راستین صاحب روایت دیگری که از کنشگران مرزی و ... ایشان بصورت و محتوا، مستدلل، صاحب هیچ شانی از شئون سوژگی ـ چرا که متابعت فرامرزی سیاسی هم از سوژه شناخت جز راستاننده دیسکورس سیاسی حاکم دیگر، چیزی باقی نمیگذارد و داستان روایت دیگر ـ نقد ـ از روایت رسمی و ... باز تکرار میشود و وظیفه نامکرر جلوه دادن است همه آن زبان و قلمی کردنها ... ـ این چند خط به زعم راقم، روش و نهج و رویهٔ رسورس کردن مولف نقاد که روایت دیگری از روایت رسمی دارد را رسانده است که رسورس کردن، همانا کودکربائی و یا واسازی خانواده راقم و به کاربردن در دیگرجاها را توجیه ممهور به رسم و عرف و عقلانیت و معنویت ...
درود برشما و سپاس