مقصود فراستخواه

فضایی میان ذهنی در حوزه عمومی نقد و گفت وگو

مقصود فراستخواه

فضایی میان ذهنی در حوزه عمومی نقد و گفت وگو

نقد کتاب «اخلاق در ایران ؛ بین زمین وآسمان: کاربرد نظریات علمی در عاملیت اخلاقی ما»

نقد کتاب «اخلاق در ایران ؛ بین زمین وآسمان: کاربرد نظریات علمی در عاملیت اخلاقی ما»

کتاب «اخلاق در ایران؛ بین زمین و آسمان» روز سه شنبه ۳۱ مرداد در نشست هفتگی شهر کتاب نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری های مختلف، به تازگی کتاب اخلاق در ایران؛ بین زمین و آسمان: کاربرد نظریات علمی در عاملیت اخلاقی ما نوشته مقصود فراستخواه توسط نشر کتاب پارسه منتشر شده که روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد در نشست هفتگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

این کتاب با تمرکزی ویژه بر جامعه‌ی ایران و مسائل و بحران‌های آن، پیرامون موضوع اخلاق چیست و چگونه می‌تواند جوامع بحرانی را نجات بدهد؟ آن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

مقصود فراستخواه در کتاب «اخلاق در ایران»، با رویکردی علمی و مدرن و در پرتو نظریه‌های گوناگون درباره‌ی اخلاق، به مسئله اخلاق و اخلاقی زیستن در ایران و نتایجی که زیستِ اخلاقی می‌تواند برای جامعه‌ی ایران داشته باشد می‌نگرد. وی در این اثر از ضرورت توجه به زیست اخلاقی برای برون‌رفت جامعه‌ ایران از بحران‌هایی که با آن‌ها مواجه است سخن می‌گوید.

در نشست نقد و بررسی این‌کتاب، محسن جوادی، نعمت‌الله فاضلی و مقصود فراستخواه حضور داشته و سخنرانی می‌کنند.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

در اینجاها :         


https://www.ibna.ir/vdcf1jdmmw6djta.igiw.html



https://www.isna.ir/news/1402052515857/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد