ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
در اینجا
https://t.me/mfarasatkhah/1692?single
آموزش بدن مند است وبه پشتگرمی یک اقتصاد نیرومند پیش می رود
اقتصاد ضعیف کنونی ما گرفتار مداخلات غیر عقلانی ودستوری حکومت ومبتلا به انواع رانتها وانحصارات است در نتیجه بستری برای یک آموزش اثربخش نیست
آموزش بدون یک قواره نهادی مطلوب نمی تواند منشأ توسعه بشود
لازمه آموزش عقلانی و انسان گرا و توسعه گرا ، وجود یک دولت عقلگرا، آزادمنش و حامی آموزش به عنوان کالای عمومی است
به جای اینکه دولت با یک ایدئولوژی بسته در فعالیت حرفه ای تعلیم وتربیت وکار تخصصی مدرسه ومعلم وکتابهای درسی دخالت بکند
وجود یک آموزش خوب در ژاپن، حاصل شاخصهایی مثل اقتصاد توسعه یافته، دولت اثربخش وتعامل کننده با همه جهان است
اگر آموزش در ژاپن به توسعه کمک می کند به سبب مصونیت از فساد در سیستم های حکومتی آنجاست
موفقیتهای آموزشی در ژاپن ، پشتگرم به کیفیت تنظیم گری وبازبودن خارجی وجهانی شدن تأمین مالی در آنجاست
وحاصل بالا بودن تحرک اجتماعی و وجود آزادی های شخصی و سبک زندگی است